دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم خانه دختر با صدای حامد همایون

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی خانه دختر با صدای حامد همایون

تیتراژ فیلم خانه دختر از حامد همایون با کیفیت اورجینال

دانلود رایگان موزیک فیلم خانه دختر با صدای حامد همایون  با لینک مستقیم در ادامه ی مطلب ..

 

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.5 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 8.7 مگابایت]

Hamed Homayoun – Che Eshqhi

متن ترانه ی چه عشقی با صدای حامد همایون:

چه عشقی چه شوری چه وقتی چه گاهی

چه بخت بلندی چه ماهی چه ماهی

چه حال عجیبی چه چشمان مستی

چه خوش در دل من نشستی نشستی

تو اول تو آخر بهاری خزانی که در وصف نیایی همانی همانی

این همه ناز میکنی من به فدای ناز تو

ساز بزن برای من رقص کنم به ساز تو

این همه ناز میکنی من به فدای ناز تو

ساز بزن برای من رقص کنم به ساز تو

عجب مه جبینی عجب ماه رویی

خدایا چه حالی چه راز مگویی

چه کردی تو با من که اینگونه مستم

چه کردی چه کردی مه خود پرستم

این همه ناز میکنی من به فدای ناز تو

ساز بزن برای من رقص کنم به ساز تو

این همه ناز میکنی من به فدای ناز تو

ساز بزن برای من رقص کنم به ساز تو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.