دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود سریال دستت را به من بده

دانلود سریال  دستت را به من بده

دانلود رایگان سریال  دستت را به من بده با کیفیت عالی


                                                

دانلود سریال دستت را به من بده                                                                                                                                         نام سریال:  دستت را به من بده     | ژانر:  اجتماعی | انتشار: 1397 

زبان: فارسی  | تعداد قسمت ومدت زمان: 37 قسمت 45 دقیقه | کیفیت:اچ دی ریپ
فرمت: MKV | حجم:نامشخص

اسامی بازیگران دستت را به من بده

امین تارخ,فریبا متخصص,حمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و...

خلاصه داستان:

دستت را به من بدهقصه ریش سفید و بزرگتر فامیلی را به تصویر می کشد به نام حاج رسول که هر کس که به گذشته رجوع می کند تا برای مشکلاتش مقصری پیدا کند از اعتمادش به حاج رسول کاسته می شود.

   

این سریال رو قراره عسگرپور بسازه و امین تارخ بازی کنه… البته این دو نفر در مجموعه تلویزیونی جراحت که در ماه رمضان سال 89 از شبکه سه پخش شد حضور داشتند… سریال جدید برای پخش از شبکه سه تولید می شود…

 

از اوایل مهرماه فیلمبرداری شروع شده و همچنان ادامه دارد این سریال در 37 قسمت برای شبکه سه ساخته می شود و به مرور اخبار و اطلاعات جدیدتر افزوده خواهد شد..

مدیر تولید:حسین پورکیانی]

[- مدیر تدارکات: افشین رئوفی]

[- دستیار اول کارگردان: لیلا رنگرزان]

[- برنامه ریز: سید جواد حسینی]

[- منشی صحنه: فاطمه سیدی]

[- عکاس: محمد مهدی دلخواسته و کامبیز رحمانی فر]

[- تصویربردار پشت صحنه: محمود پری]

[- مشاور رسانه ای: بیتا موسوی]

[- ناظر کیفی: علی روحانی]

لینک های دانلود قسمت ۱ تا ۳

قسمت ۱ : کیفیت ۷۲۰P کیفیت ۴۸۰p

لینک دانلود به زودی پس از پخش افزوده میشود (نظر خود را در مورد دو فصل اول از قسمت نظرات پایین سایت وارد نمایید)

قسمت ۲ : کیفیت ۷۲۰P | کیفیت ۴۸۰p

قسمت ۳ : کیفیت ۷۲۰P | کیفیت ۴۸۰p

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.