دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام تو بارون

Download New Music Ali As’Habi - Too Baroon

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی اصحابی به نام تو بارون با بالا ترین کیفیت 

دانلود آهنگ تو بارون از علی اصحابی 

ترانه: علی اصحابی / ملودی: علی دیباج / تنظیم: اشکان آریون میکس و مسترینگ: رضا پناهی 

دانلود آهنگ تو بارون با کیفیت 128 و 320 بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

متن آهنگ علی اصحابی تو بارون

بیوگرافی علی اصحابی

دانلود آهنگ تو بارون با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …


دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام تو بارون 

متن ترانه ی تو بارون با صدای علی اصحابی:

مثه حس بارون تو وقت دعا مثه من که با تو قدم میزدم

منو باد و بارون کنار همیم تورو تو خیابون صدا میزنم

مثه حس دلتنگی تو این شبام من و بودی عطری که شاید بره

نه میشه بمونم نه دل بکنم چه بد شد منو تو شدیم خاطره

تو بارون با گریه میخندیدم از دور نبینی تو اشکامو حالت عوض شه

تو فکر کردی آسونه واسم جدایی چی میشد که جای تو با من عوض شه

تو بارون با گریه میخندیدم از دور نبینی تو اشکامو حالت عوض شه

تو فکر کردی آسونه واسم جدایی چی میشد که جای تو با من عوض شه

تو فکر کن با تو من بد شدم واسه من عذابه ازت رد شدم

نشستم رو به روی خودم چه آسون من از زندگیت کم شدم

نمیخواستم از من تو دلخور بشی نباید تو بعد از من افسرده شی

اگه رفتنم بی دلیله برات یه روزی میفهمی که خوب بود برات

تو بارون با گریه میخندیدم از دور نبینی تو اشکامو حالت عوض شه

تو فکر کردی آسونه واسم جدایی چی میشد که جای تو با من عوض شه

تو بارون با گریه میخندیدم از دور نبینی تو اشکامو حالت عوض شه

تو فکر کردی آسونه واسم جدایی چی میشد که جای تو با من عوض شه

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.4 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 8.5 مگابایت] 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.