دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام یولدان

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا روزگار به نام یولدان

ترانه و موزیک: علیرضا روزگار / تنظیم: کوشان حداد

دانلود رایگان موزیک  علیرضا روزگار با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.3 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 8.1 مگابایت]

Alireza Roozegar – Youldan

متن ترانه ی یولدان با صدای علیرضا روزگار:

ناز زیبای تو میرقصاندم با من برقص

من برای تو برقصم تو برای من برقص

بیخیال هرکه نتواند ببیند حال ما

هی برقص هی برقص هی برقص با من برقص

تو دستام گرمی دستات جامونده و بی تابم

چه حالی داره بی تابی چه خوبه با تو بیخوابی

نمتونم دیگه طاقت بیارم روبروت از بس تو جذابی

دارم آروم آروم میکشم دستامو رو موهات

چقدر زیبایی عشق من چقدر خوش رنگه اون چشمات

عجب نقاشیی کرده خدا مینازمت ای ناز احساسات

ناز زیبای تو میرقصاندم با من برقص

من برای تو برقصم تو برای من برقص

بیخیال هرکه نتواند ببیند حال ما

هی برقص هی برقص هی برقص با من برقص

ناز زیبای تو میرقصاندم با من برقص

من برای تو برقصم تو برای من برقص

بیخیال هرکه نتواند ببیند حال ما

هی برقص هی برقص هی برقص با من برقص 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.