دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود آهنگ حامد محضرنیا و مهدی شکوهی بنام شبهای دلتنگی

دانلود آهنگ حامد محضرنیا و مهدی شکوهی بنام شبهای دلتنگی

ترانه سرا: محمد کاظمی / ملودی: امیر علی زمانی

میکس و مسترینگ: کوشان حداد

دانلود رایگان موزیک  شبهای دلتنگی با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

    

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.4 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 8.4 مگابایت]

Hamed Mahzarnia & Mehdi Shokoohi – Shabhaye Deltangi

متن ترانه ی شب های دلتنگی:

خستم از روزای تکراری

از اینکه تو تنهام میذاری

باید برگردی سر خونت

پیش این عاشق دیوونت

دیوونه دیوونم از دستت

با غصه همخونم از دستت

راه برگشتن به من بازه

هنوز میخوامت بی اندازه

منو بغض این شبهای دلتنگی

یاد تو میوفتم با هر آهنگی

غم هر روزه دلم میسوزه

چرا با عاشقت داری میجنگی

منو بغض این شبهای دلتنگی

یاد تو میوفتم با هر آهنگی

غم هر روزه دلم میسوزه

چرا با عاشقت داری میجنگی

اسم من هنوزم روته زندگیم به تو مربوطه

کاش بگی که منو خواستن آرزوته

درگیرم با چشای تو میمیرم بی هوای تو

من هرشب پرم از حس رویای تو

منو بغض این شبهای دلتنگی

یاد تو میوفتم با هر آهنگی

غم هر روزه دلم میسوزه

چرا با عاشقت داری میجنگی

منو بغض این شبهای دلتنگی

یاد تو میوفتم با هر آهنگی

غم هر روزه دلم میسوزه

چرا با عاشقت داری میجنگی



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.