دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام عشق من یادت میمونه

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام عشق من یادت میمونه

ترانه: نگین ارشادی و آرزو مرجانی / تنظیم: یاسر محمودی

میکس و مسترینگ: محمد فلاحی

دانلود رایگان موزیک  عشق من یادت میمونه با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 دوباره بارون و دلم برات تنگ شده تنگ شده

تو همیشه بودی ولی به فکر خودت خودت

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.5 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 8.7 مگابایت]

Yaser Mahmoudi – Eshghe Man Yadet Mimone

متن ترانه ی عشق من یادت میمونه با صدای یاسر محمودی:

دوباره بارون و دلم برات تنگ شده تنگ شده

تو همیشه بودی ولی به فکر خودت خودت

بعد تو عکسا خیسن تو خونه بارون می باره

بعد من از آسمونت گمشده یک ستاره

بعد بارون تو یه کوچه عشق من یادت میمونه

تو ته این حسو کشتی بعد رفتنت دیوونه

بعد من اون خاطره هات که همش باهات میمونه

بعد تو دل نیمتونه دیگه آروم بمونه

هنوزم این عسکای خیس نفس میگیرن از من

گلای رز لباساتم هنوز دلگیرن از من

روزا بیرون شبا تو خواب دارم دنبالت میگردم

فراموشت شدم ولی فراموشت نکردم

بی رحمن این خاطره هات دارن منو میسوزونن

چجوریه حال و هوات حتی اینم نمیدونم

هنوز کسیو مثل تو لایق دل ندیدم

دیگه به این سادگیا به هیشکی دل نمیدم

بعد بارون توی کوچه عشق من یادت میمونه

تو ته این حسو کشتی بعد رفتنت دیوونه

بعد من اون خاطره هات که همش باهات میمونه

بعد تو دل نیمتونه دیگه آروم بمونه

هنوزم این عسکای خیس نفس میگیرن از من

گلای رز لباساتم هنوز دلگیرن از من

روزا بیرون شبا تو خواب دارم دنبالت میگردم

فراموشت شدم ولی فراموشت نکردم

بی رحمن این خاطره هات دارن منو میسوزونن

چجوریه حال و هوات حتی اینم نمیدونم

هنوز کسیو مثل تو لایق دل ندیدم

دیگه به این سادگیا به هیشکی دل نمیدم

بعد بارون توی کوچه عشق من یادت میمونه

تو ته این حسو کشتی بعد رفتنت دیوونه

بعد من اون خاطره هات که همش باهات میمونه

بعد تو دل نیمتونه دیگه آروم بمونه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.