دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی،فیلم کلیپ 2017

دانلود، پخش زنده و انلاین بازی ،فیلم کلیپ 2017 - دانلود مولودی و مداحی ،خبر ، فیلم ،آهنگ، سرگرمی، ورزشی، رمضان 97، کلیپ

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام تو بی من

Download New Music Shadmehr Aghili - To Bi Man

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای شادمهر عقیلی به نام تو بی من با بالا ترین کیفیت

  دانلود آهنگ تو بی من از شادمهر عقیلی 

دانلود آهنگ تو بی من با کیفیت 128 و 320 بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

متن آهنگ شادمهر عقیلی تو بی من

بیوگرافی شادمهر عقیلی


 دانلود رایگان موزیک شادمهر عقیلی با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

من از آینده ی بی تو
من از هر ثانیه بی تو میترسم
هنوز خیلی دوسِت دارم 


من از آینده ی بی تو
من از هر ثانیه بی تو میترسم
هنوز خیلی دوسِت دارم 
از اینکه اینو ندونی میترسم
داری بی من کجا میری
از اینکه تنها بمونی میترسم

میترسم میترسم میترسم

برگرد عشقم تو بی من نمیتونی بمونی
هنوز اونقد تو رو میخوام که نذارم دور بمونی
برگرد عشقم تو بی من نمیتونی بمونی
هنوز اونقد تورو میخوام که نذارم دور بمونی

برگرد عشقم
برگرد عشقم

من از فردای این خونه
از هرچی که بینمونه میترسم
یه نشونه ست جای خالیت
از این نشونه میترسم
من از این جای خالی که
نباشی خالی میمونه میترسم
میترسم میترسم میترسم

برگرد عشقم تو بی من نمیتونی بمونی
هنوز اونقد تو رو میخوام که نذارم دور بمونی
برگرد عشقم تو بی من نمیتونی بمونی
هنوز اونقد تورو میخوام که نذارم دور بمونی

برگرد عشقم
برگرد عشقم
 دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3

Shadmehr Aghili – To Bi Man

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3

Shadmehr Aghili – To Bi Man


شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران)در حال حاضر 44 سال سن دارد، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده، ترانه‌سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد. شادمهر در یک خانواده شش نفره در تهران متولد شد. سه برادر به نام های حمید، محمد تقی و محمد علی و یک خواهر به اسم پروین داشت که از این سه برادر، یکی از آنها حین خدمت سربازی و یکی از آنها در زلزله ی رودبار فوت شدند. محمد تقی نیز در سال ۹۲ درگذشت. پدرش نیز در دوران نوجوانی شادمهر درگذشت. نام پدر وی علیقلی و مادر وی که هم اکنون مقیم ایران میباشند عاصفه میباشد. شادمهر از کودکی با دیدن سازهای موسیقی به این رشته هنری علاقمند شد.

همسر شادمهر عقیلی:

ملیسا میسا دختر فلیپینی الاصل اما متولد سن دیه گو ایالت کالیفرنیاست.او فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه تئاتراز دانشگاه سن دیه گواست.او علاقمند به طراحی جواهرات بود و در طراحی مروارید حتی مدرک هم دارد.او در طراحیها موفق نبود و به رقص روی آورد. او دو کمپانی عضو است و به کشورهای زیادی سفر کرد حتی مدتی در آلمان نیز زندگی کرد.آشنایی او با شادمهر نیز به واسطه حضور در ویدئوهای شادمهر بود. او مسلط به زبان فلیپینی است و هنوز در طراحی مرواریدهای فیلیپینی کار میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.